Acción profesional

Adhesión ao comunicado de denuncia unificado sobre a masacre de Melilla

Inicio: 01/07/2022:

Descripción do evento:

Tras o sucedido o pasado 24 de xuño de 2022, os colectivos sociais de Melilla e as comunidades migrantes en Melilla CONVOCAN unha ????????????́? ?? ???́???? ??????? ? ?? ????? ? ??? ??:?? en homenaxe aos compañeiros mortos o 24-J na Fronteira.

A acción convócase o próximo día 1 de Julio para permitir a participación das persoas sobreviventes, que actualmente están en corentena no CETI de Melilla.

Para esta acción unificada preparouse un COMUNICADO para ????????? ??? ?? ?????, ?? ??????? ????????? ? ?? ????????? ????????, ????????? ?? ??? ?????????́????? ??????????? ??? ?????? ??? ??? ????? ?? ??? ????????.

Este comunicado unificado coas correspondentes adhesións enviarase ao Presidente do Goberno, Pedro Sánchez, ao Ministro de Interior, Fernando Grande-Marlaska, ao Ministro de Exteriores, José Manuel Albares, ao Grupo Permanente Hispano-Marroquí sobre Migracións, ás portavoces da Comisión de Interior, á Delegación do Goberno en Melilla e ás congresistas e senadoras de Melilla e Ceuta, así como tamén, a todas aquelas institucións que proceda.