Nova CEESG

Comunicado Geix sobre o peche de centros de día ata setembro

03 - 06 - 2020

O Grupo de Estudos e Intervencións Xeragóxicas do Colexio de Educadoras e Educadores Sociais de Galicia quere comunicar a súa preocupación ante a nova de manter pechados os centros de día para maiores ata o mes de setembro. Aínda alegando á seguridade cidadá como máxima motivación para tomar unha decisión deste tipo, consideramos que é unha medida que agrava a situación vital de centos de persoas maiores que sofren demencias e outras enfermidades dexenerativas e que son usuarias deste tipo de servizos.

Coa fin de promover a súa saúde, adóptase unha decisión que favorece o contrario. A asistencia a un centro de día non se limita a ser unha axuda á conciliación familiar, senón que parte de entender ao usuario/a como persoa de pleno dereito, que elabora o seu propio proxecto vital no devir dos seus días, contando ao seu redor cun equipo interdisciplinar que, a través das súas intervencións, acompaña neste proceso e orienta as actuacións.

As necesidades de terapias especializadas deben ser atendidas e, seguindo a adopción das medidas adoptadas pola Xunta de Galicia, non están sendo tidas en conta: estase privando ás persoas maiores de recibir unha atención esencial e necesaria.

Tendo en conta o exposto, dende o GEIX solicitamos a reconsideración desta decisión pois só deste xeito sería posible seguir levando a cabo unha atención especializada e de calidade, intentando mellorar a calidade de vida das persoas maiores e retardar os efectos negativos das enfermidades que sofren, así como a continuidade de cara a acadar unha ‘nova normalidade’ dentro da súa comunidade próxima.

Grupo de Estudos e Intervencións Xeragóxicas (GEIX) do Colexio de Educadoras e Educadores Sociais de Galicia.

3 de xuño de 2020

Comunicado Geix sobre o peche de centros de día ata setembro

Quizais che interese

Outras novas

Novo número da Revista RES: Retos da Educación Social
Novo número da Revista RES: Retos da Educación Social

Está dispoñible o novo número da Revista RES, Revista de Educación Social: Número 36. Monográfico: Retos de la Educación Social en los próximos años.

ENLACE AO NÚMERO 36 DA REVISTA RES

ENLACE Á EDICIÓN EN PDF

“Este é un número de transición no que equipo que ata o de agora levou a edición maquetación, xestión, etc. da revista pasa a substitución e despídese de todas vós e todos vós.
En canto a contidos, achégase unha prospección dos retos da profesión e da Educación Social nos próximos anos, que realizaron Lourdes Menacho e Norma Gozálvez, que poderá actuar como referente da reflexión colectiva.
Na sección de miscelánea, atoparedes achegas moi interesantes nas que se nos achegan investigacións, reflexiones etc., sobre temas como participación e diversidade, unha revisión sobre como se contempla a cidadanía en libros de texto, a afectación da COVID19 en recursos de educación social, o traballo do duelo e a potenciación da autoestima, a necesaria presenza das educadoras e educadores sociais nos equipos de orientación do sistema escolar-educativo, redes e construción de identidade en mozas que viven en centros, dimensión ambiental e cultura de paz, teatro social e participación, a influencia da pandemia nas prácticas da docentes universitarios, a importancia dos rituais en xustiza xuvenil, unha comparativa entre as Misións Pedagóxicas e a Educación de rúa, en Zamora, o traballo en rede en equipos de infancia e adolescencia en risco social, etc…
E todo acompañado de interesantes recensións e noticias de actualidade.
Lectura para o verán e para coñecer e reflexionar sobre outras experiencias e miradas”.

Novas ofertas de emprego
Novas ofertas de emprego

Estas son as ofertas de emprego máis recentes publicadas na web do Ceesg:

  • Téc. Orientación mulleres
  • Responsable departamento orientación
  • Animador/a sociocultural
  • Educador/a social
  • Educador/a social
  • Auxiliar educativa/o
  • Educador/a social
  • Axente de Emprego e Desenvolvemento Local
  • Monitores/as de tempo libre
  • Animador/a sociocultural
  • T. de educación familiar
  • Animador/a sociocultural
  • Educador/a social
  • T. educador/a de intervención familiar
  • Auxiliar educador/a
  • Educador/a social
  • T. de orientación laboral
  • T. animación sociocultural
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Docente universidade
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Educador/a familiar - pedagogo
  • Animador/a cultural coordinador/a
  • Docente atención tecnolóxica
  • T. dinamización cultural
  • Orientador/a laboral
  • Orientador/a laboral
  • T. de orientación laboral
  • Educador/a social
  • Educador/a social

Se estás á procura de emprego, recorda visitar regularmente a nosa web para estar ao tanto de todas as novidades.

Coñecemos o código deontolóxico: Principio da acción socioeducativa
Coñecemos o código deontolóxico: Principio da acción socioeducativa

O Consejo General de Colegios de Educación Social e o Ceesg, xunto con colexios doutros territorios, iniciamos o reto de facer unha revisión e posible actualización do Código Deontolóxico da nosa profesión.
Convidámoste a que dediques uns minutos disfutar dos vídeos que está facendo o GHEE-CEESPV para coñecer os principios deontolóxicos xerais. O código deontolóxico é de gran relevancia para a praxe profesional, e con estes vídeos queremos animar á reflexión sobre o texto actual

Se tes interese en ter máis información, ou enviarnos achegas e propostas, ponte en contacto connosco a través de etica@ceesg.gal.

Proximamente iremos compartindo outros vídeos

Vídeo do principio deontolóxico 1: “Respecto aos Dereitos Humanos”

Vídeo do principio deontolóxico 2: “Respecto aos suxeitos da acción socioeducativa”

Vídeo do principio deontolóxico 3: “Xustiza Social”

Vídeo do principio deontolóxico 4: “Profesionalidade”

Vídeo do principio deontolóxico 5: “Acción socioeducativa”