Nova CEESG

Un curso achegará estratexias socioeducativas que favorezan unha escola inclusiva e segura

09 - 06 - 2023

A inscrición está aberta tanto á comunidade universitaria como á cidadanía en xeral.

Analizar o impacto do factor social nos procesos de inclusión escolar e coñecer estratexias socioeducativas para a atención ao alumnado vulnerable son dous dos obxectivos principais do curso de formación específica que se desenvolverá en Ourense entre o 21 e o 30 de setembro.

Escola inclusiva e segura: a educación social ante o “bullying” é o título deste curso de extensión
universitaria organizado pola Facultade de Educación e Traballo Social do Campus de Ourense (Universidade de Vigo). Permitirá afondar na atención ao alumnado en dificultade social dende o sistema educativo, coñecendo investigacións e boas prácticas que deben orientar a acción social nos contextos escolares, con especial atención ao fenómeno do acoso escolar.

O curso, de 30 horas de duración, combinará sesións expositivas con actividades dinámicas e participativas nas que se contará con expertos e expertas na atención á infancia e os contextos educativos. Dirixido por J. Deibe Fernández Simo, contará con docentes da Universidade da Coruña, Universidade de Santiago, Universidade de Vigo, e o Instituto Superior de Ciencias Educativas de Penafiel, así como con profesionais de diferentes entidades vinculadas ao traballo coa infancia vulnerable.

Estudantes, profesionais e cidadanía poderán adentrarse, da man de persoas expertas, nas múltiples potencialidades da Educación Social como estratexia de prevención do acoso escolar e de atención integral á infancia dende o sistema educativo.

O prazo de inscricións continúa aberto.

VER INFORMACIÓN DO CURSO

Quizais che interese

Outras novas

Novo número da Revista RES: Retos da Educación Social
Novo número da Revista RES: Retos da Educación Social

Está dispoñible o novo número da Revista RES, Revista de Educación Social: Número 36. Monográfico: Retos de la Educación Social en los próximos años.

ENLACE AO NÚMERO 36 DA REVISTA RES

ENLACE Á EDICIÓN EN PDF

“Este é un número de transición no que equipo que ata o de agora levou a edición maquetación, xestión, etc. da revista pasa a substitución e despídese de todas vós e todos vós.
En canto a contidos, achégase unha prospección dos retos da profesión e da Educación Social nos próximos anos, que realizaron Lourdes Menacho e Norma Gozálvez, que poderá actuar como referente da reflexión colectiva.
Na sección de miscelánea, atoparedes achegas moi interesantes nas que se nos achegan investigacións, reflexiones etc., sobre temas como participación e diversidade, unha revisión sobre como se contempla a cidadanía en libros de texto, a afectación da COVID19 en recursos de educación social, o traballo do duelo e a potenciación da autoestima, a necesaria presenza das educadoras e educadores sociais nos equipos de orientación do sistema escolar-educativo, redes e construción de identidade en mozas que viven en centros, dimensión ambiental e cultura de paz, teatro social e participación, a influencia da pandemia nas prácticas da docentes universitarios, a importancia dos rituais en xustiza xuvenil, unha comparativa entre as Misións Pedagóxicas e a Educación de rúa, en Zamora, o traballo en rede en equipos de infancia e adolescencia en risco social, etc…
E todo acompañado de interesantes recensións e noticias de actualidade.
Lectura para o verán e para coñecer e reflexionar sobre outras experiencias e miradas”.

Novas ofertas de emprego
Novas ofertas de emprego

Estas son as ofertas de emprego máis recentes publicadas na web do Ceesg:

  • Téc. Orientación mulleres
  • Responsable departamento orientación
  • Animador/a sociocultural
  • Educador/a social
  • Educador/a social
  • Auxiliar educativa/o
  • Educador/a social
  • Axente de Emprego e Desenvolvemento Local
  • Monitores/as de tempo libre
  • Animador/a sociocultural
  • T. de educación familiar
  • Animador/a sociocultural
  • Educador/a social
  • T. educador/a de intervención familiar
  • Auxiliar educador/a
  • Educador/a social
  • T. de orientación laboral
  • T. animación sociocultural
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Docente universidade
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Educador/a familiar - pedagogo
  • Animador/a cultural coordinador/a
  • Docente atención tecnolóxica
  • T. dinamización cultural
  • Orientador/a laboral
  • Orientador/a laboral
  • T. de orientación laboral
  • Educador/a social
  • Educador/a social

Se estás á procura de emprego, recorda visitar regularmente a nosa web para estar ao tanto de todas as novidades.

Coñecemos o código deontolóxico: Principio da acción socioeducativa
Coñecemos o código deontolóxico: Principio da acción socioeducativa

O Consejo General de Colegios de Educación Social e o Ceesg, xunto con colexios doutros territorios, iniciamos o reto de facer unha revisión e posible actualización do Código Deontolóxico da nosa profesión.
Convidámoste a que dediques uns minutos disfutar dos vídeos que está facendo o GHEE-CEESPV para coñecer os principios deontolóxicos xerais. O código deontolóxico é de gran relevancia para a praxe profesional, e con estes vídeos queremos animar á reflexión sobre o texto actual

Se tes interese en ter máis información, ou enviarnos achegas e propostas, ponte en contacto connosco a través de etica@ceesg.gal.

Proximamente iremos compartindo outros vídeos

Vídeo do principio deontolóxico 1: “Respecto aos Dereitos Humanos”

Vídeo do principio deontolóxico 2: “Respecto aos suxeitos da acción socioeducativa”

Vídeo do principio deontolóxico 3: “Xustiza Social”

Vídeo do principio deontolóxico 4: “Profesionalidade”

Vídeo do principio deontolóxico 5: “Acción socioeducativa”