ACTUALIDADE
Está dispoñible o novo número da Revista RES, Revista de Educación Social: Número 36. Monográfico: Retos de la Educación Social en los próximos años.
ENLACE AO NÚMERO 36 DA REVISTA RES
ENLACE Á EDICIÓN EN PDF
“Este é un número de transición no que equipo que ata o de agora levou a edición maquetación, xestión, etc. da revista pasa a substitución e despídese de todas vós e todos vós.
En canto a contidos, achégase unha prospección dos retos da profesión e da Educación Social nos próximos anos, que realizaron Lourdes Menacho e Norma Gozálvez, que poderá actuar como referente da reflexión colectiva.
Na sección de miscelánea, atoparedes achegas moi interesantes nas que se nos achegan investigacións, reflexiones etc., sobre temas como participación e diversidade, unha revisión sobre como se contempla a cidadanía en libros de texto, a afectación da COVID19 en recursos de educación social, o traballo do duelo e a potenciación da autoestima, a necesaria presenza das educadoras e educadores sociais nos equipos de orientación do sistema escolar-educativo, redes e construción de identidade en mozas que viven en centros, dimensión ambiental e cultura de paz, teatro social e participación, a influencia da pandemia nas prácticas da docentes universitarios, a importancia dos rituais en xustiza xuvenil, unha comparativa entre as Misións Pedagóxicas e a Educación de rúa, en Zamora, o traballo en rede en equipos de infancia e adolescencia en risco social, etc…
E todo acompañado de interesantes recensións e noticias de actualidade.
Lectura para o verán e para coñecer e reflexionar sobre outras experiencias e miradas”.
Estas son as ofertas de emprego máis recentes publicadas na web do Ceesg:
- Téc. Orientación mulleres
- Responsable departamento orientación
- Animador/a sociocultural
- Educador/a social
- Educador/a social
- Auxiliar educativa/o
- Educador/a social
- Axente de Emprego e Desenvolvemento Local
- Monitores/as de tempo libre
- Animador/a sociocultural
- T. de educación familiar
- Animador/a sociocultural
- Educador/a social
- T. educador/a de intervención familiar
- Auxiliar educador/a
- Educador/a social
- T. de orientación laboral
- T. animación sociocultural
- Axente de emprego e desenvolvemento local
- Docente universidade
- Axente de emprego e desenvolvemento local
- Educador/a familiar - pedagogo
- Animador/a cultural coordinador/a
- Docente atención tecnolóxica
- T. dinamización cultural
- Orientador/a laboral
- Orientador/a laboral
- T. de orientación laboral
- Educador/a social
- Educador/a social
Se estás á procura de emprego, recorda visitar regularmente a nosa web para estar ao tanto de todas as novidades.
O Consejo General de Colegios de Educación Social e o Ceesg, xunto con colexios doutros territorios, iniciamos o reto de facer unha revisión e posible actualización do Código Deontolóxico da nosa profesión.
Convidámoste a que dediques uns minutos disfutar dos vídeos que está facendo o GHEE-CEESPV para coñecer os principios deontolóxicos xerais. O código deontolóxico é de gran relevancia para a praxe profesional, e con estes vídeos queremos animar á reflexión sobre o texto actual
Se tes interese en ter máis información, ou enviarnos achegas e propostas, ponte en contacto connosco a través de etica@ceesg.gal.
Proximamente iremos compartindo outros vídeos
Vídeo do principio deontolóxico 1: “Respecto aos Dereitos Humanos”
Vídeo do principio deontolóxico 2: “Respecto aos suxeitos da acción socioeducativa”
Vídeo do principio deontolóxico 3: “Xustiza Social”
Vídeo do principio deontolóxico 4: “Profesionalidade”
Vídeo do principio deontolóxico 5: “Acción socioeducativa”
As tres universidades galegas e o Ceesg traballamos actualmente nun estudo diagnóstico sobre a situación das/os profesionais da Educación Social en Galicia.
Este estudo permitirá coñecer o labor das educadoras e educadores sociais nos diferentes ámbitos de actuación, así como indagar nas principais preocupacións, demandas, necesidades e propostas de futuro da profesión.
A información recollida neste estudo será de gran relevancia para orientar as accións do Ceesg e os planos de estudo das universidades, en consonancia coas necesidades que se detecten.
Para responder ao cuestionario, debes estar exercendo ou ter exercido en algún momento dos últimos 5 anos funcións de educador/a social.
A túa opinión é fundamental. Convidámoste a participar de maneira anónima e así colaborar no avance da profesión.
IR AO FORMULARIO
O Consejo General de Colegios de Educación Social e o Ceesg, xunto con colexios doutros territorios, iniciamos o reto de facer unha revisión e posible actualización do Código Deontolóxico da nosa profesión.
Se tes interese en ter máis información, ou enviarnos achegas e propostas, ponte en contacto connosco a través de etica@ceesg.gal.
De momento convidámoste a que dediques uns minutos disfutar dos vídeos sobre os principios do noso Código Deontolóxico.
Proximamente iremos compartindo outros vídeos
Vídeo do principio deontolóxico 1: “Respecto aos Dereitos Humanos”
Vídeo do principio deontolóxico 2: “Respecto aos suxeitos da acción socioeducativa”
Vídeo do principio deontolóxico 3: “Xustiza Social”
Vídeo do principio deontolóxico 4: “Profesionalidade”
No mes de xullo pasarase o cobro de cotas colexiais (correspondente ao segundo semestre 2023)
Recordamos que existe a posibilidade de beneficiarse de cotas reducidas (por desemprego, residencia no estranxeiro, salario inferior ao SMI ou situacións análogas)
Quen queira acollerse a este tipo de cotas, debe presentar a documentación pertinente ata o día 25 de xuño, por correo-e a ceesg@ceesg.gal. A confirmación por parte do Ceesg farase no prazo dos 15 días seguintes á presentación da documentación.
Documentación a presentar:
- No caso de desemprego, tarxeta de demandante de emprego actualizada.
- No caso de salario inferior ao mínimo, informe de bases de cotización da Tesourería Xeral da Seguridade Social.
- Para outras posibles situacións, consultar co Ceesg.
Se no cobro anterior non te beneficiaches de desconto, recorda enviar xunto coa documentación xustificativa a solicitude de cota semestral bonificada