Novo número da revista RES. A Educación Social acompañando as infancias
Novo número da revista RES. A Educación Social acompañando as infancias

Está dispoñible o novo número da Revista RES, Revista de Educación Social: Número 34. Monográfico: La Educación Social acompañando a las infancias

Enlace ao número

Enlace á edición en pdf

A Educación Social, nas súas diferentes configuracións (educación especializada, de adultos, animación comunitaria, sociocultural, popular…) e nas diferentes nomenclaturas históricas que asumiron os seus profesionais (vixiantes, coidadores e coidadoras, veladores e veladoras, celadores e celadoras, monitores e monitoras, educadores e educadoras, animadores e animadoras…), estivo sempre ligada ao acompañamento do momento biográfico e social que engloba a infancia. E aínda hoxe en día, un elevado número de educadoras e educadores sociais desempeñan o seu encargo profesional coa infancia. Inicialmente, en termos históricos, esta dedicación empezou en espazos institucionais dificilmente identificables como de recoñecemento e respecto (protección e corrección da infancia, sobre todo durante o franquismo no noso país), ampliando despois perfís de acompañamento socioeducativo desde o traballo comunitario, o tempo libre, a saúde, a cooperación internacional, os colectivos de persoas recentemente chegadas, a diversidade funcional, a colaboración coa escola (centros abertos) e ata, ultimamente, dentro da escola mesma, etc. cubrindo un corolario de infancias cada vez máis amplo.
O momento actual expón toda unha serie de retos derivados do cambio de época que nos está tocando vivir, coas dificultades de adaptación a unha realidade na que a transmisión é cada vez menos interxeracional (cuestionando así o lugar da educación) e máis entre iguais. O lugar da infancia, neste panorama, é central. As novas tecnoloxías, e sobre todo a comunicación instantánea que internet e a redes sociais posibilitan, están relacionadas con iso. E cunha difuminación das certezas que perden valor e substitúense pola emoción e a percepción individual, nunha carreira na que a “non verdade” e as “fakes” (a mentira) dominan un escenario onde a liberdade deveu un acto puramente individual, sen referentes nin contrapesos éticos nin sociais.
Os retos da nosa acción coas infancias, como educadoras e educadores sociais, pasan agora polo desenvolvemento de modelos e sistemas que contemplen esta etapa como unha máis da cidadanía e que estean baseados integralmente en dereitos e non en posicións tutelarizadoras ou paternalistas dos adultos.

Novas ofertas de emprego
Novas ofertas de emprego

Estas son as ofertas de emprego máis recentes publicadas na web do Ceesg:

  • T. intervención e reforzo escolar
  • T. intervención e reforzo escolar
  • T. persoas maiores
  • Educador/a social
  • Prospector/a laboral
  • Educador/a social - bolsa
  • Monitor/a de educación e tempo libre

Se estás á procura de emprego, recorda visitar regularmente a nosa web para estar ao tanto de todas as novidades.

Novas ofertas de emprego
Novas ofertas de emprego

Estas son as ofertas de emprego máis recentes publicadas na web do Ceesg:

  • Educador/a social
  • Orientador/a laboral
  • T. de emprego
  • Educador/a social
  • Educador/a talleres socioeducativos
  • Educador/a social
  • Monitor/a de educación e tempo libre
  • Orientador/a laboral (OPE)
  • Educador/a social
  • T. de orientación laboral
  • Persoal docente investigador
  • T. unidade de apoio
  • T. de intervención familiar
  • Educador/a social
  • Monitoras/es
  • T. atención a museos

Se estás á procura de emprego, recorda visitar regularmente a nosa web para estar ao tanto de todas as novidades.

Nota aclaratoria sobre a recomendación enviada aos concellos
Nota aclaratoria sobre a recomendación enviada aos concellos

O Ceesg vén de levar a cabo unha campaña para dar a coñecer a importancia da presenza da Educación Social nos concellos galegos. Para iso, enviamos a todos os concellos unha recomendación na que suxerimos eliminar a denominación de ‘Educador/a familiar’, tan estendida no eido local, para normalizar a denominación ‘Educador/a social’, tendo en conta ademais que a normativa vixente xa contempla esta nomenclatura.

Cada praza de nova creación (e mesmo as xa existentes cando é posible negociar a RPT neste sentido) que se cree coa denominación de ‘Educador/a social’, será un paso máis cara un horizonte no que a Educación Social teña o seu lugar nos servizos sociais comunitarios, e no que a composición e o papel de cada profesional no equipo estarán máis claros.

Cómpre aclarar que o Concello de Lousame interpretou este escrito como alegacións á súa Relación de Postos de Traballo, xa que estaba en prazo de información pública, procedendo a desestimalas.

Dende o Colexio de Educadoras e Educadores Sociais queremos deixar claro que en ningún momento se presentaron alegacións nin se intentou impugnar a Relación de Postos de Traballo do Concello de Lousame nin de ningún outro, senón que se enviou un comunicado coa única intención de pór en coñecemento dos entes locais a importancia da figura das/os Educadoras/es Sociais e como unha medida máis de loita e defensa da profesión.

Novas ofertas de emprego
Novas ofertas de emprego

Estas son as ofertas de emprego máis recentes publicadas na web do Ceesg:

  • Educador/a social
  • Educador/a social
  • Educador/a social
  • Monitor/a de educación e tempo libre
  • Educador/a social
  • Monitor/a de tempo libre
  • Educador/a social
  • T. medio en orientación profesional
  • T. integración social
  • T. de intervención en prostitución e trata
  • Educador/a social

OPEs de estabilización:

  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Dinamizador/a de cultura e turismo
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • T. local de emprego
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Educador/a familiar
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Dinamizador/a cultural
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Educadora familiar - pedagoga
  • Animador/a cultural - coordinador
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • T. de emprego
  • Educador/a social
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • T. orientación laboral
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Educador/a familiar
  • Educador/a social
  • Encargada/o biblioteca e monitor/a
  • Monitor/a centros educativos fóra do horario lectivo
  • Director/a de residencia
  • Educador/a social
  • Orientador/a laboral
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Educador/a social
  • Axente de emprego
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Educador/a social
  • Orientador/a laboral
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Educador/a social
  • Educador/a social
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Educador/a social
  • Educador/a familiar
  • Axente de emprego
  • Educador/a de adultos
  • Orientador/a laboral
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Educador/a social
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Coordinador/a de cursos
  • Animador/a sociocultural
  • Director/a da casa de cultura
  • Axente de desenvolvemento local
  • Educador/a social
  • T. de orientación laboral
  • Orientador/a laboral
  • Persoal de inclusión dixital
  • Axente de desenvolvemento local
  • Educador/a familiar
  • Orientador/a laboral
  • Técnica/o CIM
  • T. cultura
  • Educador/a familiar
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Animador/a sociocultural
  • T. de mocidade e animador/a xuvenil
  • Orientación laboral
  • Orientador/a laboral
  • T. de emprego
  • Educador/a familiar
  • Profesor/a de adultos
  • T. en cultura
  • T. en educación
  • Ludotecaria
  • Animador/a sociocultural
  • Educador/a
  • Director/a de centro social
  • Educador/ profesor/a especial
  • Educador/a social
  • T. coordinación do plan de inclusión social
  • T. medio de inclusión sociolaboral
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Educador/a familiar
  • T. de información, orientación e prospección de emprego
  • Monitor/a de ocio e tempo libre
  • T. en educación e igualdade
  • Educador/a social
  • T. de cultura
  • Educador/a social
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • T. de emprego e asuntos xerais
  • T. en actividades culturais
  • Xefe/a servizos sociais
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • T. de cultura e xuvenil
  • Educador/a social
  • T. de cultura
  • Axente de emprego
  • Orientador/a laboral
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Axente de emprego local
  • Animador/a sociocultural
  • Educador/a familiar
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Monitor/a de tempo libre
  • T. superior servizos sociais
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Educador/a social
  • Educador/a social UMAD
  • Monitor/a de tempo libre
  • Animador/a sociocultural
  • T. de emprego
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Educador/a social
  • Orientador/a laboral
  • Animador/a sociocultural
  • Animador/a sociocultural
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Educador/a familiar
  • Educador/a familiar
  • Axente de desenvolvemento local
  • Orientador/a laboral
  • T. de cutlura
  • Educador/a social
  • T. servizos sociais
  • T. de educación
  • T. servizos sociais
  • T. orientación laboral
  • T. local de emprego
  • Axente de desenvolvemento local
  • Animador/a sociocultural
  • T. local de emprego
  • Monitor/a educador/a
  • Animador/a xuvenil
  • Monitor/a de tempo libre
  • T. intervención familiar
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • T. orientación laboral
  • Monitor/a cultural
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Educador/a social
  • Educador/a familiar
  • T. drogodependencias
  • T. de información e orientación de emprego
  • Animador/a sociocultural
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • T. de orientación laboral
  • Educador/a familiar
  • Animador/a cultural
  • Informador/a xuvenil
  • Educador/a familiar
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Formador/a ocupacional
  • Educador/a social
  • Orientador/a profesional
  • Animador/a cultural
  • Animador/a sociocultural
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Informador/a xuvenil e outros
  • T. de cultura
  • Educador/a social
  • T. de emprego e desenvolvemento local
  • Animador/a cultural
  • T. orientación laboral
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Axente de desenvolvemento local
  • Educador/a familiar
  • Educador/a familiar
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Educador/a familiar
  • T. de emprego local
  • Orientador/a laboral
  • Animador/a cultural
  • Animador/a sociocultural
  • Educador/a familiar
  • Axente de igualdade
  • Orientador/a laboral
  • Educador/a famliar
  • Animador/a sociocultural
  • Axente de emprego
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • T. de cultura
  • Educador/a familiar
  • Animador/a sociocultural
  • Monitor/a de tempo libre
  • Educador/a social
  • T. orientación laboral
  • Educador/a social
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • T. inserción sociolaboral
  • Educador/a familiar
  • Orientador/a laboral
  • T. en drogodependencias
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • T. orientación laboral
  • Encargada/o casa da cultura
  • Axente de emprego local
  • Educador/a famliar
  • Responsable oficina información xuvenil
  • Educador/a social
  • Informador/a xuvenil/t. cultura
  • T. sociocultural
  • T. superior Axente de Desenvolvemento Local
  • Animador/a sociocultural
  • Educador/a familiar
  • Educador/a social
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Axente de emprego e desenvolvemento local
  • Animador/a sociocultural
  • Coordinador/a de educación
  • Coordinador/a de xuventude e voluntariado
  • Auxiliar de orientación laboral
  • T. sup. en emprego e formación ocupacional
  • T. emprego e formación ocupacional
  • T. orientación laboral
  • T. sup. orientación laboral
  • Orientador/a laboral
  • Educador/a social
  • Axente dinamizador/a
  • Axente de emprego
  • Educador/a social
  • Educador/a familiar
  • Educador/a familiar
  • T. orientación laboral
  • Coordinador/a centros socioculturais
  • Animador/a centros sociosculturais
  • T. educación e mocidade
  • T. cultura
  • Educador/a familiar
  • Axente de desenvolvemento local
  • T. de drogodependencias
  • T. orientación laboral
  • Orientador/a coordinador/a PIE
  • Orientador/a PIE
  • Orientador/a laboral
  • Informador/a xuvenil e cultural
  • T. de emprego
  • Educador/a familiar

Se estás á procura de emprego, recorda visitar regularmente a nosa web para estar ao tanto de todas as novidades.

Novo curso sobre o ISE ofrecido pola Fegamp
Novo curso sobre o ISE ofrecido pola Fegamp

Dado o éxito da edición anterior, a Fegamp organiza un ano máis, dentro do seu Plan de formación contínua 2022, o curso ‘O informe socioeducativo (ISE) como ferramenta de intervención dos educadores/as sociais (modalidade en liña)’.

Esta formación terá lugar do 13 de xuño ao 13 de xullo e será impartida polo Ceesg e está dirixida ao persoal educador social dos concellos de as deputacións provinciais.

Detalles da formación