Asina: Contra o acoso escolar, Educación social nas escolas
Asina: Contra o acoso escolar, Educación social nas escolas

Co gallo da próximo Día contra o acoso escolar (2 de maio), activamos unha petición en change.org a través da cal queremos solicitar á Consellería de Educación, unha vez máis. a incorporación da Educación Social no sistema educativo, como estratexia para a prevención e intervención destas situacións. Dende o Ceesg levamos xa anos reclamando esta necesidade, e atopámonos agora nun momento idóneo, no que cada vez existe maior concienciación social acerca do bullying e no que a Xunta de Galicia debe configurar a implantación da figura de coordinador/a de benestar e protección en todos os centros educativos.

Pregamos non só o apoio coa vosa sinatura, senón tamén que compartades para se coñeza a nosa demanda e que poidamos facernos oir acadando o maior número de apoios. Fagámolo chegar a canta máis xente poidamos. Grazas!

Asina aquí a petición

Segundo vídeo para coñecer o código deontolóxico
Segundo vídeo para coñecer o código deontolóxico

O Consejo General de Colegios de Educación Social e o Ceesg, xunto con colexios doutros territorios, iniciamos o reto de facer unha revisión e posible actualización do Código Deontolóxico da nosa profesión.

Se tes interese en ter máis información, ou enviarnos achegas e propostas, ponte en contacto connosco a través de etica@ceesg.gal.
De momento convidámoste a que dediques uns minutos disfutar dos vídeos sobre os principios do noso Código Deontolóxico.
Proximamente iremos compartindo outros vídeos

Vídeo do principio deontolóxico 1: “Respecto aos Dereitos Humanos”

Vídeo do principio deontolóxico 2: “Respecto aos suxeitos da acción socioeducativa”

Formación: Achegamento á Saúde Mental dende a Educación Social
Formación: Achegamento á Saúde Mental dende a Educación Social

No desempeño profesional da Educadora/or Social é habitual atoparse con situacións complexas e de difícil manexo. En moitos dos ámbitos de actuación, a nosa intervención adoita estar dirixida aos colectivos especialmente vulnerables, nos que a súa vida está condicionada en certa medida por eventos traumáticos.
Entender as condutas presentes da persoa desde as experiencias vividas do pasado, permite ao profesional ter unha nova visión sobre o que sucede. É por iso que ter información sobre saúde emocional e trauma é de especial importancia para facer unha intervención de calidade dentro do contexto social.
Ter información básica sobre o funcionamento do cerebro, sobre regulación emocional e sobre apego e trauma debería ser importante na formación de calquera profesional cuxa intervención sexa por e para as persoas.

DATAS:
5 e 6 maio + 12 e 13 maio

HORARIO:
Venres de 16:00 a 20:00 e sábados de 10:00 a 14:00 e de 16:00 a 20:00

MODALIDADE:
Presencial

LUGAR:
Sede do Ceesg, Santiago de Compostela.
(Se o número de inscricións superase a capacidade do local buscaremos alternativa nas proximidades)

DURACIÓN:
25 horas de formación en dous bloques de venres tarde e sábado todo o día.

CONTIDOS: 5 módulos:
· Desenvolvemento cerebral
· Apego e regulación emocional
· Trauma
· Mecanismos de defensa
· O manexo da contratransferencia na intervención.

MATRÍCULA:
· Colexiadas e Amigas Ceesg: 50 €
· Non colexiadas/os: 100€

Formulario de inscricións (prazo de inscricións pechado)

Data límite de inscricións: 2 de maio

DOCENTE:
Raquel Fernández Domínguez. Educadora social colexiada nº 5401.


Ver información detallada do curso
Novas ofertas de emprego
Novas ofertas de emprego

Estas son as ofertas de emprego máis recentes publicadas na web do Ceesg:

  • Orientador/a laboral
  • Técnica/o de cultura
  • Mestre/a de ludoteca
  • Monitor/a cultural
  • T. sup. en prevención de condutas adictivas
  • Orientador/a laboral
  • Encargada da oficina de información xuvenil
  • Orientador/a laboral
  • T. sociocultural e turístico
  • Educador/a social
  • Educador/a
  • Educador/a social
  • Coordinador/a General de la Cooperación en Ecuador - Guinea Ecuatorial y Jordania
  • Director/a de centro cultural de Paraguay
  • Educador/a social
  • Persoal para prevención de condutas adictivas
  • Educador/a familiar

Se estás á procura desemprego, recorda visitar regularmente a nosa web para estar ao tanto de todas as novidades.

Emisión gratuita en streaming: Apego e adversidade temperá
Emisión gratuita en streaming: Apego e adversidade temperá

Un dos pratos fortes do encontro de educadoras/es sociais dos Servizos de Educación e Apoio Familiar que celebraremos no Carballiño dentro duns días é a formación sobre ‘Apego e adversidade temperá: unha mirada actualizada desde a intervención socioeducativa.

Anunciamos que esta formación será emitida por streaming na canle de youtube do Ceesg de xeito aberto e non é necesario inscribirse previamente.

Impartida por Agintzari, esta formación achegaranos, dende unha metodoloxía teórico-práctica e un enfoque dinámico, a:

  • Comprender conceptos básicos sobre o apego e as súas funcións na relación.
  • Afondar nos efectos das situacións adversas en idades temperás.
  • Coñecer as características de menores con experiencias traumáticas.
  • Reflexionar sobre aspectos a ter en conta na relación coas persoas usuarias.
  • Achegar ferramentas de intervención.

O traballo con infancia e familia require de coñecementos e ferramentas especificas para poder intervir e reparar os danos causados polas neglixencias e/o malos tratos que se dan no ámbito familiar. Este ámbito caracterízase polo traballo con poboación especialmente vulnerable, xa sexan adultos e/o menores.
As familias cobren necesidades básicas de todos os seus membros: proporcionan vínculos seguros, realizan funcións nutricias, buscan o desenvolvemento e a protección social, facilitan os procesos de socialización… para que estes procesos leven acabo de forma optima hai que preservar os vínculos e as relacións interpersoais.
As e os profesionais da Educación Social debemos dotarnos de coñecementos e ferramentas que xeren unha intervención efectiva, co obxectivo de reparar a relación entre os membros da familia e paliar o dano xerado.
Estas intervencións baseadas na teoría do apego, nos elementos de adversidade temperá e os efectos que ten nas persoas afectadas, buscan cambios nas relacións co obxectivo de reparar as mesmas.
Neste espazo formativo vanse traballar conceptos teóricos que nos guíen cara a unha intervención efectiva de reparación da relación, creando espazos de reflexión conxunta.

Xoves 20 de abril

De 16:00 a 20:00 h.

Na canle de Youtube do Ceesg
Proposta de actividades: Os Bolechas e a Educación Social
Proposta de actividades: Os Bolechas e a Educación Social

Os Bolechas xa non teñen dúbidas sobre o que é a Educación Social, e así nolo contan no seu libro-guía ‘A Educación Social’, unha ferramenta que visibiliza a profesión, que a explica, que fala da súa importancia e do seu impacto social nunha linguaxe que as nenas e nenos poden comprender.

Como novidade, acompañamos este libro cunha proposta de actividades que, partindo deste libro, nos achega ideas para traballar coas crianzas sobre o que é a Educación social e para comprender mellor e sensibilizar sobre os contextos nos que se desenvolve a nosa profesión.

Se tamén queres facer uso do libro para explicar cal é o teu papel profesional, e así facer da EducaciónSocial unha profesión máis recoñecible na sociedade, non perdas a oportunidade de facerte cun dos exemplares desta edición limitada dos Bolechas que podes reservar na páxina web do Ceesg.

A proposta de actividades enviarase en pdf ás persoas que merquen o libro ‘A educación social’ de Os Bolechas, e proximamente estará dispoñible na área privada da web do Ceesg (acceso exclusivo a colexiadas/os)